Alla inlägg den 12 september 2016

Av Terese - 12 september 2016 23:42

Måndag. Hemresedag från Väddö till Lerum. Vi åkte först efter lunch så Momo fick en lång sovmorgon, jag hann med en thaimassage (för presentkortet från Niklas, Johanna och Otis) och Caspian fick extra kvalitetstid med mormor och morfar.

För att ha varit på resande fot länge nu klarade Caspian även denna långa bilfärden riktigt bra. Det tog oss drygt sex timmar med ett fåtal stopp på vägen. Först sista 45 minutrarna blev C riktigt gnällig och grät en massa. Min tappre prins som klarat både tåg, flygresor, bussresor, nya miljöer, nya sängar och så nu en lång bilresa och ändå haft gott humör större delen av tiden! Min älskade son.

Väl hemma hann vi med dels ett besök, nattning av C, en maskin tvätt, inhandling av frukostmat, genomgång av post, vattning av blommor, soffchill och så slog jag av en nagel. Inget lim hemma heller - järnspikar!!!
Jag är så torr över hela kroppen att jag snart smulas sönder totalt.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards