Alla inlägg den 28 september 2016

Av Terese - 28 september 2016 21:38

Måndag. Idag åkte jag och min lille filur till Kungälv för att hälsa på syrran. Först pendeltåg och sedan buss. Vi var framme strax efter 10.

Först ett obligatoriskt besök i Bräckboden - kexfabrikens outlet! Köpte lite billig Ballerina och Singoalla för att lägga i frysen - bra att ha hemma om man får oväntade fikagäster (vilket man i och för sig aldrig får numera trist nog).

Vi gick sedan och käkade kinesisk lunchbuffé innan det var dags för mig att avnjuta en timmes thaimassage på Pikuls Thaimassage - en present jag fick när jag fyllde år av Maria och Andreas där barnvakt skulle ingå. Maria och Caspian var bland annat och gungade undertiden.

Som ni ser har Caspian sin nya mugg med sig (såklart).
Då massagen var klar hängde vi med Maria hem en stund (till Andreas lägenhet). Där satt hon och arbetade medans Caspian härjade runt och kikade på lite tecknat.

Buss och pendeltåg hem igen på eftermiddagen. Tyvärr var det strul med pendeltåget så det tog en rackarns lång tid att komma hem. Tittade in på ICA och köpte lite nödvändigheter på vägen från pendeln. När vi väl kom hem åt vi lite mat, Momo kom hem, killarna tog en dusch och sedan var det dags för nattning.

Idag med posten kom det några armband jag beställt via en tjej på Facebook. Ett till Momo, ett till mig och ett litet till Caspian (med mitt telefonnummer som han får ha på sig när vi är "ute och far").

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards