Alla inlägg den 1 december 2016

Av Terese - 1 december 2016 15:13

Onsdag. Sista dagen som föräldraledig. Känns riktigt ångestladdat. Jag älskar att jobba, det har jag alltid gjort, men att lämna den lille efter nästan 1,5 år hemma kommer till en början vara riktigt tungt!

Bakat saffransbullar idag. En ny variant med smörkräm och då de serveras ska man också pudra florsocker över.

Var ute en bra stund med Caspian. Lekte i sandlådan, gungade och knatade runt. Han gillar att vara ute!

Efter middagen fick älsklingen bada.

Momo kom hem strax innan nattningen efter träning. Imorgon startar hans föräldraledighet för kommande två månader. Själv är jag ledig imorgon - min första dag tillbaka i arbetslivet. Däremot jobbar jag sedan fredag, över helgen samt måndag så tisdag blir nästa lediga dag efter det!

Av Terese - 1 december 2016 15:00

Tisdag. Mest varit hemma och grejat. Var ute en sväng mitt på dagen. Tog också en promenad ner till ICA för att hämta ett paket.

På kvällen då Momo kommit hem åkte jag till loppisen i Floda och fyllde på. Hade sålt massor så min hylla var i behov av mer. Tur att mamma och pappa kom ner med några kartongen med saker sist!

Av Terese - 1 december 2016 14:55

Måndag. Idag hade jag och Caspian besök! Moster Maria kom en sväng mitt på dagen. Hon hade med sig lussebullar och vi drack glögg och käkade pepparkakor. Tog ingen bild. Maria fotade dock Caspian och mig då jag kollar blöjan efter att han sovit middag.... Haha..

Skjutsade ner Maria till tåget vid 15. Hann inte vara hemma så länge innan Momo kom hem överraskande tidigt. Han hade köpt utebelysning som han satte upp, både på framsidan och baksidan.

Lek och mys med lillen och sedan en TV-kväll på det!

Tidigare månad - Senare månad

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016
>>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Skapa flashcards