Alla inlägg den 15 juni 2016

Av Terese - 15 juni 2016 22:45

Onsdag. Caspian vaknar upp ännu mer hostig och snuvig. Åh nej! Ingen feber tack och lov. Hostmedicin och en stillsam dag hoppas jag gör susen.
Fick ta en snabb tur ner till centrum för att hämta D-droppar på BVC och köpa tandkräm.

Här sitter Caspian och käkar korv. Det är typ det enda jag har kunnat få i honom idag - det och smörgåsrån. Han matvägrar annars. Antingen har han ont i halsen eller så är det tänderna och tandköttet. Gissar på det senare, han verkar öm och besvärad i munnen. Och så vill han inte bli matad. Saker att plocka med själv och stoppa i munnen är mer populärt.

Momo kom hem redan vid 14.30 idag. Himla mysigt. Han och Caspian tog ett bad vilket C älskar! Bada med pappa överträffar det mesta.

Momo satte upp säkerhetsgrinden från BabyDan som jag beställde för några veckor sedan. Nu känns det mer safe med vår krypande lille kille - han kan inte ta sig upp för trappen i varje fall! En risk mindre!

Har packat inför att resa till Väddö imorgon. Tar tåget kl.13 med Caspian. Är faktiskt lite orolig. Det är ca 1,5 månad sedan vi åkte tåg sist och mycket har hänt sedan dess. Jag misstänker att C inte kommer vara nöjd med att sitta still i 3,5 timme den här gången. Förbereder mig på en stökig tur.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards